Gemeente Gemeente Zonhoven

Sectormanager organisatiemanagement

Functieomschrijving

Je bent een belangrijke schakel tussen het bestuur en de diensten in je sector. Je denkt mee over de uitdagingen voor het gemeentebestuur en de ontwikkeling van de gehele organisatie. Je hebt een belangrijke adviesrol naar het bestuur toe en stemt het beleid binnen de organisatie af. Dankzij jou is er een goede samenwerking tussen de diensten ICT, informatiemanagement, communicatie, HR en contractmanagement. Je kan je diensthoofden coachen en je collega’s motiveren in veranderingstrajecten. Je bouwt je sector uit tot een ondersteunende en faciliterende dienst voor de hele organisatie en gaat daarbij uit van het klantperspectief.

Een uitgebreide functieomschrijving vind je onderaan deze pagina. 

Profiel

Je bent in het bezit van een masterdiploma en hebt minstens 3 jaar relevante ervaring.

Contract

  • Vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijds

Aanbod

  • Graad Ax (A4a-A4b) geïndexeerd brutomaandloon - min € 3.740,96 en max €5.703,89
  • Interessante extra’s zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, tweede pensioenpijler, gunstige verlofregeling, opleidingsmogelijkheden en flexibele werktijden.

Plaats tewerkstelling

Gemeentebestuur ZONHOVEN
Kerkplein 1
3520 ZONHOVEN

Solliciteren

Solliciteer direct via onderstaand online formulier. Of stuur je motivatiebrief, cv en kopie van je diploma naar vacature@zonhoven.be of t.a.v. gemeente Zonhoven, personeelsdienst, Kerkplein 1, 3520 Zonhoven. Doe dit ten laatste op 4 april 2019.


Solliciteer