U bent ontevreden over de werking van de gemeente Zonhoven of u voelt zich niet correct behandeld. Dat vinden we vervelend voor u.
U kunt dit probleem eerst bespreken met de dienst zelf. Als u er samen niet uitkomt, kunt u ervoor kiezen een klacht in te dienen.
Voorwaarden
De volgende uitingen van ontevredenheid worden NIET als klacht gezien. Daarom worden ze niet behandeld volgens de klachtenprocedure:
- meldingen
- vragen om informatie
- suggesties
- verzetten tegen collegebeslissingen
- bezwaren, beroepen en petities
- verzoekschriften
Kostprijs
Een klacht indienen is gratis.
Reglement
Het klachtenreglement vindt u onderaan deze pagina. Hierin staan de voorwaarden voor het indienen van een klacht en informatie over de procedure en de behandeling van uw klacht.
Uitzonderingen
Voor de volgende meldingen dient u geen klacht in, maar maakt u gebruik van het meldingenformulier:
- de straatverlichting is defect
- u ziet een beschadiging aan het openbaar domein
- uw afval werd niet opgehaald - bel het gratis nummer 0800 90 720