Gemeente Zonhoven is op zoek naar een 'diensthoofd communicatie'.
De dienst 'communicatie' zorgt voor een deskundige, efficiënte en klantvriendelijke dienst- en informatieverlening. Medewerkers, inwoners en specifieke doelgroepen worden op een professionele wijze en toegankelijke manier ingelicht over de beslissingen van het gemeentebestuur en de actuele projecten.
Functiebeschrijving
- Je staat in voor de coördinatie en leiding van de dienst.
- Je bent eindverantwoordelijke voor alle gemeentelijke publicaties in de huisstijl, voor alle doelgroepen van het bestuur.
- Je verzorgt een deskundige, efficiënte en klantvriendelijke dienst- en informatieverlening.
- Je vertaalt de beslissingen van het gemeentebestuur en de actuele projecten naar de belanghebbende doelgroep.
Een uitgebreide functiebeschrijving vind je onderaan deze pagina.
Profiel
- Je hebt ervaring op vlak van communicatie.
- Je bent flexibel, creatief en streeft naar kwaliteit.
- Je bent een zelfstandig persoon die nauwkeurig werkt en deadlines in het oog houdt.
- Kennis van grafische programma's zoals Indesign en Photoshop is een pluspunt.
- Je hebt minimaal een bachelorsdiploma of gelijkgesteld.
- Je slaagt voor de selectieprocedure bestaande uit een schriftelijke en mondelinge proef en een assessment center.
Aanbod
- Aangename, filevrije werkomgeving met fijne collegas.
- Uitdagende, voltijdse contractuele functie in salarisschaal B4-B5: geïndexeerd brutomaandloon min. € 3.071,64 - max. € 5.003,92 (relevante beroepservaring uit de privésector kan in aanmerking worden genomen).
- Interessante extras zoals maaltijdcheques (€ 8), tweede pensioenpijler, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, flexibele werkuren, telewerk, gunstige verlofregeling en opleidingsmogelijkheden.
Contract
- Contract van onbepaalde duur
- Voltijds
Plaats tewerkstelling
Gemeentebestuur Zonhoven
Kerkplein 1, 3520 Zonhoven
Enthousiast?
Solliciteer t/m 31 mei 2022 en bezorg ons je motivatiebrief, cv en kopie van je diploma via het online formulier onderaan deze pagina.